معرفی برندهای ورزشی در متاورس
نوشته شده توسط : mohana

متاورس را می توان به عنوان فضای مجازی تعریف کرد که در آن افراد می توانند در یک محیط مجازی از طریق فناوری دیجیتال با یکدیگر تعامل داشته باشند. با ظهور واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، متاورس به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مفهوم محبوب در جهان امروز است. بسیاری از برندها در حال حاضر شروع به کشف متاورس کرده اند و مارک های ورزشی نیز از قلم نیفتاده اند.

برندهای ورزشی در حال حاضر با ایجاد بازی‌ها، رویدادهای ورزشی مجازی و تجربه‌های برند در حال گسترش به دنیای متاورز هستند. این برندها فرصتی عالی برای مصرف کنندگان فراهم می کند تا با ورزش ها و ورزشکاران مورد علاقه خود به روش های جدید و نوآورانه تعامل داشته باشند. در این مقاله، نگاهی خواهیم داشت به لیست برندهای ورزشی در متاورس که قبلاً حضور خود را در متاورس تثبیت کرده اند.

نایک

نایک یکی از بزرگترین برندهای ورزشی در جهان است و از متاورس دوری نکرده است. آنها بازی هایی ساخته اند که کاربران می توانند در واقعیت مجازی بازی کنند، مانند Nike+ Training Club VR، که در آن کاربران می توانند مربیان مجازی را دنبال کنند. نایک کفش های مجازی را نیز منتشر کرده است که کاربران می توانند آن ها را بخرند و در تجربیات مجازی خود استفاده کنند.

آدیداس

آدیداس یکی دیگر از برندهای ورزشی است که نشان خود را در متاورس گذاشته است. آنها فروشگاه های مجازی ایجاد کرده اند که خریداران می توانند محصولات خود را در یک محیط مجازی خریداری کنند. کاربران آدیداس همچنین می‌توانند آواتارهای خود را بسازند و با محصولات مجازی آدیداس به آن‌ها استایل دهند.

پوما

پوما در دنیای بازی جدید نیست. آنها قبلاً بازی هایی ساخته اند که کاربران می توانند روی کنسول ها و دستگاه های تلفن همراه بازی کنند. در متاورس، آنها یک فروشگاه مجازی پوما ایجاد کرده اند که در آن کاربران می توانند محصولات خود را خریداری کنند. پوما همچنین تجربیات مجازی ایجاد کرده است که در آن کاربران می توانند بازی کنند، مانند Puma's BeatBot، بازی که در آن کاربران می توانند با نسخه روباتیک یوسین بولت رقابت کنند.

زیر زره

Under Armour یک اپلیکیشن واقعیت مجازی ایجاد کرده است تا افراد بتوانند برند خود را در یک محیط مجازی تجربه کنند. این برنامه دارای چالش های تناسب اندام، تجربیات محصول و رویدادهای زنده است. Under Armor همچنین با JBL برای توسعه مجموعه ای منحصر به فرد از هدفون ها که برای ورزشکارانی که در متاورس هستند، همکاری کرده است.

ریباک

ریباک با متاورژن غریبه نیست. آن ها با بازی محبوب Fortnite همکاری کرده اند تا محصولات مجازی بسازند که کاربران بتوانند آن ها را بخرند و در داخل بازی از آن استفاده کنند. ریباک همچنین فروشگاه های مجازی ایجاد کرده است که کاربران می توانند محصولات خود را در محیط مجازی خریداری کنند.

تعادل جدید

New Balance با ایجاد یک نمایشگاه مجازی که در آن کاربران می توانند محصولات خود را در یک محیط مجازی بررسی کنند، وارد دنیای متاورز شده است. این نمایشگاه دارای یک فروشنده مجازی است که می تواند کاربران را از طریق تجربه راهنمایی کند.

اوکلی

Oakley یک فروشگاه مجازی ایجاد کرده است که کاربران می توانند محصولات خود را در یک محیط مجازی خریداری کنند. این فروشگاه دارای یک فروشنده مجازی است که می تواند کاربران را از طریق تجربه راهنمایی کند. Oakley همچنین با بازی محبوب Tom Clancy's Rainbow Six Siege برای ایجاد محصولات مجازی که کاربران می توانند خریداری کرده و در بازی استفاده کنند، شریک شده است.

آسیکس

Asics با شراکت با بازی محبوب Beat Saber وارد متاورس شده است. Asics یک تجربه مجازی در بازی ایجاد کرده است که در آن کاربران می توانند با مربیان مجازی خود تمرین کنند. Asics همچنین کفش های مجازی ساخته است که کاربران می توانند آن را خریداری کرده و در تجربیات مجازی خود استفاده کنند.

ویلسون

ویلسون یک بازی تنیس مجازی ساخته است که کاربران می توانند در واقعیت مجازی بازی کنند. این بازی دارای محصولات ویلسون است که کاربران می توانند در حین بازی از آنها استفاده کنند. ویلسون همچنین تجربیات مجازی ایجاد کرده است که در آن کاربران می توانند با ستاره های تنیس مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنند.

سالومون

سالومون یک بازی اسنوبورد مجازی ساخته است که کاربران می توانند در واقعیت مجازی بازی کنند. این بازی دارای محصولات Salomon است که کاربران می توانند در حین بازی از آنها استفاده کنند. Salomon همچنین تجربیات مجازی ایجاد کرده است که در آن کاربران می توانند با ستاره های اسنوبورد مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنند.

جمع بندی

در نتیجه، مارک های ورزشی قبلاً جای پای خود را در متاورس ایجاد کرده اند. آن‌ها محیط‌ها و تجربیاتی مجازی ایجاد کرده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد با برند خود به روش‌های جدید و نوآورانه تعامل داشته باشند. این برندها فرصت بسیار خوبی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند تا ورزش را به شیوه ای کاملاً جدید تجربه کنند و جالب است که ببینیم آنها در آینده نزدیک چه چیز دیگری خواهند داشت.




:: برچسب‌ها: متاورس,ان اف تی, nft, ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: